ر اهنمای استفاده از کانسیلر

سه شنبه 14 مرداد 1399
19:01
سارا

کانسیلر چیست؟


حلقه‌های تاریک زیر چشم شما مهار وجود شماست ، بنابراین می خواهید آنها را بپوشانید - اما مخفیگاه معمول شما فقط این کار را انجام نمی دهد. و هنگامی که شما سعی می کنید آن جوش قرمز خشمگین را بپوشانید ، در نهایت این مسئله را تبدیل به یک گازیلون بارزتر می کند.


و به همین دلیل است: هر مخفی کننده نمی تواند هر لکه و لکه تاریکی یا نقصی را که نیاز به پنهان کردن دارد مقابله کند. فرمولاسیون ، رنگ ، سایه و ترکیبات ماده مخفی کننده برای کمک به هدفمند کردن چیز خاص است. بنابراین ، بگذارید تشخیص دهیم که کدام ماده مخفی بسته به آنچه می خواهید انجام دهد ، برای شما بهتر کار خواهد کرد.

چه نوع کانسیلری را باید استفاده کنم؟

کرم رنگ؟مایع؟ مداد؟ چرا اینها خیلی از فرم های فروشنده هستند ؟!


کرم رنگ

فرمولاسیون خامه ای برای افرادی که پوست خشک دارند بهتر است و به لطف پوشش بسیار خوبی که ارائه می دهد ، می تواند به پنهان کردن جوش ها ، لکه ها و دایره های زیر چشم کمک کند.

stick

درست مانند مخزن کرم ، یک ماده مخفی چوب کاملاً رنگدانه و معمولاً تغذیه کننده تر است ، بنابراین بهتر است برای انواع پوست خشک که به دنبال پوشش زیادی هستند. کانسیلرهای استیک برای هدف قرار دادن مناطق خاص ایده آل هستند ، که پنهان کردن جوش ها و قرمزی را بسیار آسان می کند. بعضی از آنها حتی با استفاده از خواص ضد التهابی برای درمان لکه ها هنگام پنهان کردن (سعی کنید: Models Prefer Concealer Stick) ، در حالی که برخی دیگر دارای خاصیت انتشار نور هستند ، که می تواند محافل تیره را روشن تر جلوه دهد (سعی کنید: Revlon PhotoReady Concealer).


مایع

کانسیلرهای مایع معمولاً دارای پوشش متوسط ​​هستند و می توانند برای پوشاندن نکات تیرگی در زیر چشم و به آرامی و حتی از صدای پوست استفاده شوند. آنها همچنین برای پوشاندن کرم ها و رنگدانه های سبک بسیار عالی هستند. فونداسیون مایع همچنین برای افرادی که پوست روغنی دارند ، گزینه خوبی است ، زیرا پایه های خامه و چوب ممکن است لمسی بیش از حد غنی باشد و منافذ آن را مسدود کند.

سعی کنید: کانسیلرهای کامل طبیعی طبیعی دارای مجوز INIKA


مداد

کانسیلرهای مداد تمایل دارند یک پایان نیمه مات ارائه دهند ، و آنها را برای کانتورینگ مناسب می کند. اما شما همچنین می توانید از آنها برای پنهان کردن نقاط کوچک و وارد شدن به گره کوچک (مانند گوشه های بینی خود برای پنهان کردن هرگونه قرمزی) استفاده کنید.

سعی کنید: مداد رنگی Shu Uemura Cover Crayon


خودکار

پنهان کننده های قلم دنیای زیبایی را با طوفان به دست می آورند ، اما مهم است که بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید ، قبل از این که به باند راه بروید. با پوششی نیمه شفاف که باعث افزایش درخشندگی و درخشندگی می شود ، این کانسیلرها به تنهایی نمی توانند برای پنهان کردن محافل زیر چشم تیره استفاده شوند. بهترین شرط شما این است که ابتدا از کانسیلر معمولی خود استفاده کنید ، به دنبال آن کانسیلر قلم (زیرا این دسته کوچک موسیقی جاز باعث کاهش رنگ تیره و سپس روشن تر شدن آن می شود). یک اشاره مفید دیگر؟ از این نوع کانسیلر برای پوشاندن جوش استفاده نکنید - فقط توجه بیشتری به آن خواهید کرد.

سعی کنید: Sormé Touch Concealer قلم


به چه نوع نیاز دارم؟

اگر می خواهید جوش ها ، لکه ها ، سایه های تیره ، رنگدانه های تیره و قرمزی را پنهان کنید ، به دنبال کانسیلر ای باشید که پوشش بالایی را ارائه دهد (یا از یک کانسیلر با پوشش متوسط ​​استفاده کنید که بدون اثر "پخت" قابل ساخت باشد).


مرتبط: مبادلات غذایی مورد نیاز برای ایجاد شفافیت برای پوست است


اگر نگران کننده های شما از نظر رنگی کم رنگ است (مانند برآمدگی یا زخم های آکنه پژمرده) ، یک کانسیلر را با پوشش متوسط ​​انتخاب کنید.


مخفیگاه های زیادی در آنجا وجود ندارد که پوشش نوری را ارائه دهند ، اما آنها برای کانتور کردن و برجسته کردن ویژگی های شما خوب هستند. شما همچنین می توانید از کانسیلر نیمه تمام بر روی کانسیلر معمولی خود برای براقیت اضافی استفاده کنید.

کدام رنگ از کانسیلر را باید استفاده کنم/

به عنوان یک قاعده کلی انگشت شست ، از کانسیلر استفاده کنید که متناسب با تن پوست شما باشد (و پایه و اساس. برخی از استثنائات وجود دارد ، اما بعداً بعداً این مورد وجود دارد.) همچنین هوشمندانه است که کانسیلر رنگ شده پوست خود را با یک کانسیلر اصلاح کننده رنگ جفت کنید تا حداکثر نتیجه بگیرید.


کانسیلر هلو / نارنج / سالمون / صورتی

این خانواده رنگی کانسیلر برای مقابله با سایه های تیره فرموله شده است ، بنابراین آنها برای مبارزه با هر نوع آبی یا بنفش زیر چشم شما مناسب هستند.

سعی کنید: Jane iredale Circle / Delete Concealer را در شماره 2 حذف کنید


کانسیلر سبز

پنهان كننده سبز نعناع برای مقابله با قرمزی شگفتی خواهد كرد ، بنابراین بهترین شرط بندی شما هنگام تلاش برای پنهان كردن این جوش قرمز عصبانی است.

سعی کنید: پزشکان فرمول نازک مخفی را به رنگ سبز ببندید


کانسیلر زرد

کانسیلرهای زرد نیز به خوبی کار می کنند تا سایه های آبی را در زیر چشم یا کبودی های کبود برقرار کنند. آنها حتی می توانند از رنگ های قرمز خفیفی روی پوست شما استفاده کنند.

سعی کنید: e.l.f. مخفی کردن همه چیز مخفی کننده در رنگ زرد اصلاحی


کانسیلر اسطوخودوس

از رنگ بسیار بنفش نگران نباشید! در پنهان کردن نقص ها بسیار درخشان است. برای مقابله با آرامش ایجاد شده است ، استفاده از کانسیلر اسطوخودوس قبل از استاندارد شما می تواند به بازگرداندن رنگ به پوست شما کمک کند.

سعی کنید: کانسیلر صحیح رنگ استرالیایی


من سعی می کنم مخفی کنم ...

جوش ها

قبل از پنهان کردن این جوش مزاحم ، مطمئن شوید که ناحیه اطراف آن تمیز است. اگر لکه های قرمز عصبانی است ، به آرامی کانسیلر سبز رنگ را روی ناحیه خنک کنید تا رنگ آن خنثی شود.


سپس یک کانسیلر را با پوشش کامل در سایه ای انتخاب کنید که متناسب با تن پوست شما باشد. امتیاز اضافی برای استفاده از آن با مواد ضد جوش مانند اسید سالیسیلیک. با استفاده از انگشت صورتی یا قلم مو کوچک ، کانسیلر را به راحتی مورد نیاز خود قرار دهید.


اگر جوش شما بزرگ شده است ، در واقع می توانید از کانسیلر استفاده کنید که یک سایه از نور پوست تان سبک تر است ، زیرا سر جوش سایه می اندازد و این باعث می شود که نه چندان هیولا به نظر برسد.


حلقه های تاریک

یک کانسیلر هلو / ماهی را به راحتی زیر چشم خود بچسبانید و آن را با انگشت حلقه خود مخلوط کنید. با استفاده از کانسیلر در تن پوست خود که فرمول خامه ای دارد (اطمینان حاصل کنید که وزن آن بسیار سبک است ، زیرا کانسیلرهای سنگین در هر سطحی قرار می گیرند). با یک گرد و غبار سبک از پودر شفاف کار را تمام کنید تا رنگ آن تنظیم شود.


مرتبط: اسپری های تنظیم آرایش چیست؟


برای درخشندگی اضافی ، با مخفی کننده قلم کار را تمام کنید. رنگ را زیر چشم و پایین بینی خود بمالید و به آرامی داخل آن بکشید.


چقدر خسته ام

از کانسیلر در سایه کمی سبک تر از تن پوست در گوشه های داخلی چشم ، وسط پلک ها و زیر استخوان ابرو خود استفاده کنید تا چشمانتان پررنگ تر شود. برای نتایج باز کردن چشم ، از رنگ آن استفاده کرده و آنرا مخلوط کنید.


رنگدانه

آیا علائم تولد یا نقاط رنگدانه ای که می خواهید پوشش دهید وجود دارد؟ سعی کنید یک هلو یا کانسیلر زرد را روی آن منطقه بچسبانید ، و به دنبال آن مخفی کننده معمولی خود باشید. این به شما کمک می کند تا حتی یک لحن پوست خود را خنثی کرده و چهره ای بی عیب و نقص را به شما بخورد.


هیچی ، فقط می خواهم زاویه هایم به نظر برسد

اکنون زیبایی های خود را گوش دهید. برای قرار دادن کانسیلر ، به یک یا دو سایه تیره تر از رنگ پوست خود نیاز دارید و یک سایه یا سایه روشنتر از رنگ پوست شما است. در حالت ایده آل ، از کانسیلر مداد استفاده کنید زیرا کنترل بیشتری به شما می دهد. در غیر این صورت ، مقداری کانسیلر را روی قسمت پشت دست خود بزنید و از انگشت حلقه خود استفاده کنید:


کانسیلر نور: چند خط در وسط پیشانی ، پل بینی ، چانه و روی گونه های شما.

مخفی کننده تاریک: هر دو طرف پل بینی شما ، زیر گونه ها ، خط فک و خط موی شما قرار دارد.

منبع : https://www.beautyheaven.com.au/makeup/concealer/how-to-use-concealer-properly-14699


[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
اریا نهال1399/5/14 ساعت 20:36
سلام‌ خوبید ؟! توی این بازار نا به سامان اقتصادی ، با خرید نهال میتونید بهشت رو به باغ خودتون هدیه بدید و صاحب کلی سود و سرمایه ی قابل توجه بشید . حتما شنیدید که خرید نهال گردو مثل دلار سود داره ! بخاطره همین هم ما بهترین نهال های گردو رو موجود کردیم . همچنین شما با خرید نهال بادام میتونید سلطان بازار اجیل کشور بشید ! کافیه یک سر به سایت ما یعنی اریا نهال بزنید . منتظرتونیم
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]